emzirmek her şartta güzel..

30 Ocak 2014 Perşembe

Laf olsun diye...yes blogger no çakma celebrity 😝

 

2009 da lafebesii adında bir blogum vardı,hayat,ilişkiler yada o gün kafama ne takılırsa onu yazardım,üstüne kitap yazıp  birde üstüne ada'ya hamile kalınca ara verdim yazma işine..

Ama oldum olası severim yazmayı,bir damar açılıyor hayatımda sanki ben yazarken,rahatlıyorum,gerçi çenemde iyi laf yapar ama bu ara o kadar çok bebelerle haşır neşirim ki sanırım konuşmaya mecalim yok,hadi tekrar yazayım dedim...

Zaten twitter sayesinde tanıdığım  blogger arkadaşlarım vardı,çevre çokta yabancı değildi yani ben blogger olarak tanımadım hiçbirini,zaten hep tanıdığım,görüştüğüm,gerçekten sohbetinden,paylaşımlarından keyif aldığım insanlardı,fakat blog yazmaya başladıkça farklı karakterlerde tanıdım..

Kimseyi eleştirmek benim işim değil,herkes kendi tavrıyla ortada ve herkes duruşunu sergiliyor aslında en ufak bir mimiğiyle yada cümlesiyle...

Tanıdığım tüm bloggerlar,deneyimlerini,gittikleri,gördükleri yerleri,yaşadıkları hastalıkları,çocuğu için hangi okulu neden seçtiğini yazarak,çevresini bilgilendirme,deneyimlerini paylaşma,gelişme ve geliştirme  derdinde insanlar,yazmayı seviyorlar ve iş-çocuk-hayat arasında fırsat bulup yazmaya çalışmaları yine takdir edilesi...

Bende yalan yok,ben eğer moda bloggerı takip ediyorsam fiziğine,tarzına,makyaj bloggerı takip ediyorsam saçına,cildine,kullandığı  ürünlere bakıyorum.herkes bu işi yapabilir ama ben fiziğiyle kıyafeti taşıyamayan bir moda bloggerını takip etmem..

Pekiyi söz konusu annelik olunca kriter ne?

Özgün olması,
ahkam kesmemesi
deneyimlerini paylaşırken"benim yaşadığım en doğru" tavrıyla yazmaması
Araştırması,,öğretici olması bunun yanında öğrenmeye ve eleştiriye açık olması 
"benim çocuğum en uzağa işiyor" birde en "organik anne" benim edasıyla gezmemesi..
 Ay ne organikler gördüm beyinleri hormonlu... 
 Söyletmeyin beni😝

Yani ben şöyle iyi anneyim,altını kuru bezle silmeden kapatmıyorum diyenle değil,biz bugün şöyle birşey yaşadık,benim tavrım şuydu diyerek konunun yorumunu bana bırakan anne blogger seviyorum...

bir kere kimsenin anneliğini  yargılamak başkasına düşmez.özgürlükler ancak başkasının özgürlüğünü ihlal  ettiğin yerde biter yani benim çocuğumu tehlikeye atmadıktan sonra isteyen istediği şekilde yedirsin,giydirsin ama bana oynamasın arkadaş..kimse saf değil..

bir de blog yazma olayını bir kadın çatışması,en iyi anne benim kavgasına çevirmesek?? bu önyargılar neden?herkes kendi amacı doğrultusunda yaşamaya,yazmaya devam etsin,beğenen takip etsin beğenmeyen kendi yoluna gitsin olmaz mı?

İsteyen  bu işten para kazansın,isteyen kazanmayı reddetsin bu kişiyi bağlar bence,yapana da helal olsun,yapmayana da... Bu konuda tek bir şeye dikkat ederim,takip ettiğim blogger beğenmediği bir ürünü sırf ticari kaygılarla tanıtmasın,övgüler yağdırmasın gerçekten memnunsa takipçisine önersin yeterli...

Birde son söz olarak;arkadaş blog yazıyorsun ya ne bu  çakma  celebrity havaları,güldürmeyin beni...


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe