emzirmek her şartta güzel..

18 Ocak 2014 Cumartesi

Kantarın topuzunu kaçırmasak ısrarda :)



Şu aralar çok moda,sosyal medya kaynıyor ahkamcılar,ısrarcılar  ve fikrini  söyleyenlerle.şimdi bu ikisini birbirinden ayırlalım lütfen, sosyal medya ne için var?

paylaşım için,yeri gelir fikrini paylaşırsın,yeri gelir o anki güzel manzarayı,yeri gelir  çocuğunun ilk dişini paylaşırsın...


İllaki eğitici,öğretici olmak zorunda değilsin,illa ki keşfetmek zorunda değilsin,ne canın istiyorsa onu yazarsın twittera yada bas deklanşöre koy instagrama....bu tamamen senin tercihin,kimseye sevimli görünmek zorunda değilsin,beğenmeyen unfollow etsin:))

Mesele buraya kadar çok basit,güvendiğim bir arkadaşım  sorduğum bir soruya yada başım sıkışıp bir konuda fikir almak istediğimde bana fikrini beyan edebilir ,zaten kendini biliyorsa ısrarcı olmaz,fikrini söyler,teşekkürümü kabul eder ve o iş orada biter.

Fakat bizzat maruz kalmasam da,hazzetmem ısrardan,bu kendi fikrini kabul  ettirme konusundaki ısrarı anlamak mümkün değil bana göre.evet herkes fikrini beyan edebilir,herkes yorum yapabilir fakat kimse başka birine fikrini kabul ettiremez.
  




Örneklendiriyorum;(burada örneklendirilen olay ve kişiler tamamen hayal ürünüdür:))

Bir anne twit atıyor;
-çocuğuma asla sakız çiğnetmem!

Öbürü alıyor sazı;
-aaaaa niye ki ben çiğnetiyorum hiç bir zararı yok!

Anne cvp veriyor;
-faydası olduğunu da düşünmüyorum,hem boyalı sonuçta...

Arkadaş yine giriyor devreye;
-olur muuu canımmm??çene kasları için çok yararlı...

Anne üşenmiyor yine cevaplıyor;
-tamam da onun yerine üzüm çevirsin ağzında...

Israrcıoğullarından ısrar abla defansta;
- hemm otitte sakız çiğnetmemi söylemişti doktorum,doktordan tescilli yani....

Anne geri çekliyor;
-hmm öyle mi sorayım bir doktoruma...

Veee gooolll;
- heh bravo ,ara hadi cevabını bekliyorum!!

Şimdi buradaki örnek absürd tabii,anlatmak istediğm;

Hepimizi birbirimizi uzun zamandır tanıyoruz,dertleşiyoruz,birbirimizden bir şeyler öğreniyoruz,yeri geliyor yanı başımızdaki bizi anlamazken twitter sayesinde gerçekten dost sıcaklığını yaşıyoruz (kendi adıma söyliyeyim,sevmediğim kimseyi takip etmem)

Amaa.....lütfen birbirimizle paylaşımda bulunurken ısrarcı olmayalım arkadaşlar ya,dayatma işin tadını tuzunu kaçırıyor bana göre..belki elde değil (ben misal ısrarla koca kişisine çay içiriyorum,günde 1500 kere çay içer misin diyerek,adam sonuçta illallah deyip,ver içeyim :)),diyor) burada itici olabiliyor,kaptın sen:))

Not;tabii samimiyet sınırlarını zorlamış dostluklarda bu tip ısrarlar vardır ve bahsettiğim kategoriye girmemektedir:))

3 yorum:

  1. insanlar tavsiyelerde bulunurken fayda-zarar ilişkisinde kantarın topuzunu kaçırabiliyor bazen !!!
    Dilin kemiği yok ama kesinlikle ısrarcı olmamak gerek diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. haahahaa saadet öldürdün beni bir de kıllandırdın dün buna benzer bir muhabet olmuştu içinde olduğum o balık yağı içilecel saadeettttt anladın mı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerefsizim direk aklıma dünkü balık yağı muhabbeti geldi benim de ahahAha.

      Sadoş, çok şekersin. Sınırları zorlanası kadın, öperim. :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe