emzirmek her şartta güzel..

7 Ocak 2014 Salı

Bir tutam zencefil aman :))


Her ne kadar  doğal yöntemlerle,bitkilerle hastalıkların düzelebildiğine inansam da  içtiğim tek bitki,ıhlamurdur biraz midemin hassasiyeti(çikolata yemeye gelince maşallahı var da:)) birazda üşeniyorum 1000 malzemeyi toplayıp kaynatmaya,onları yıka,kaynat iç vs..anacım alayım paşa paşa ilacımı bitsin bu işkence diyenlerdenim.

Benim bebeelr zaten sinamekiler,ıhlamur bile içiremiyorum inatçının evlatlarına,bende dayıyorum taze meyve suyunu onlara.

Geçenlerde birden bire ağır bir grip durumum oldu,inanılmaz bir şekilde bir saat içinde et kemikten ayrılır mı arkadaş? Vallahi bende ayrıldı.müthiş bir boğaz ağrısı,had safhada halsizlik ve baş ağrısı.

 Doktorumu arayıp,bana önerdiği ilaçların yanında en hızlı nasıl toparlarım diye düşünürken aklıma arkadaşlarımdan  duyduğum ZENCEFİL geldi:)



Pekiyi ne mi yaptım?

1) 1.5 limon ve biraz sirkeyi karıştırıp içtim. ( kulağa mide bulandırıcı gelse de limonu çok sıkarsanız nahoş tat kayboluyor) sirkenin antiseptik özelliği boğaz ağrısına cidden iyi geliyor.

2) biraz toz zencefil,bal,limon karıştırıp içtim.


Birden terlemeye başladım ve o gün bu karışımı 2kere aralıklı tekrarladım. Hatta 2. Sini elma çayı  olarak hazırladım (evde meyve çayı olarak o vardı)


Birde baktım ki toparlıyorum ve anladım ki zencefil cidden mucizevi bir bitkiymiş.gribal durumda şiddetle az az tüketmenizi tavsiye ederim.

Benim bebeler böyle şeyleri pek sevmediğinden meyve sularına katıyorum,anlamayackaları miktarda.

Şunu da belirteyim,gribal durumda doktorculuk oynamanın bir anlamı yok,mutlaka doktora danışmak,muayene olmak,uygun ilaçları kullanmak gerek.

Zencefil veya diğer tüm bitkisel karışımların ilaç niyetine kullanılmasını açıkçası doğru bulmuyorum,sadece yardımcı olabileceklerine inanıyorum diyerek noktalıyorum efenim:))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe