emzirmek her şartta güzel..

25 Temmuz 2014 Cuma

İste-çalış-sabret-kazan...



Neyi çok istedin de olmadı  dedim? Düşündün mü neydi hedefin,ulaşmak için var mıydı emeğin?

Bak şimdi bir örnek vereyim; ingiltere kraliçesi olmaktı küçükken hayalim😂😂😂 şartlar el vermedi olmadı!kara bahtım kör talihim😂😂 

Şimdi "gel gülüm" deseler ben reddederim😂😂malum çocuklardan sebep burası artık ikametim😂😂

Şudur vurgulamak  istediğim,çok iste ama uçmasın hedefin,hayalin sonu yok,uzaya da gideceğim mesela ben bebeğim😂😂

Hedeflerini doğru seçersen hayatta,daha kolay olur ulaşman vuslata..

Amacın her ne ise ,"isteyerek" yaklaştın bir adım hedefine,çalışmaya geldi sıra allahın emriyle..

Önce bir plan çiz kendine,inanacaksın olacağına herşeyden önce..şimdi başla çalışmaya programın dahilinde..

Sor,soruştur,bilmemek değil öğrenmemek,sual etmeden bilmişlik etmek yoluna yokuştur..

Akıl akıldan üstündür ne de olsa,sora sora bağdat bulunur egonda çeşitli şişmeler yoksa,hiç ayıp değil sor,öğren,devam et çalışmaya...

Baktın başladın ama çıktı engeller önününe,dön ilk yazıyı oku,düşeceksin ama vazgeçmeyeceksin diye koymadım mı önüne...

Çalışacaksın,yeri gelecek beynin,yeri gelecek ayakların ama vazgeçme dostum "o" ne ise tünelin sonunda ışık var,sen oraya varacaksın...

Şunu sakın unutma ,herkesin hedefi,hayali başkadır ancak hedef ne olursa olsun ulaşmanın tek yolu vardır ve bana göre zaten hayalin,çalışarak ulaşınca tadına doyulmazdır..

Hayalin her ne ise,uğraşmadan,çalışmadan sana gelmesini bekleme tabii hala tek umudun piyango biletin değilse..

Kimse kapını çalıp,istediğini altın tepside sunmayacak sana,zaten o işte bir pislik var böyle birşey olursa.. 

Diyeceğim o ki hedefi belirledin,yürekten diledin,çalışmaya gelince kalkmadı mı yerinden kaba etin? O zaman bizimle değilsin bebeğim😂😂

Diğer yazımda seni açmayacak yol yakınken keçileri seçelim,ben sana hayatta esenlikler dilerim...bir parça ara gazı vermek "gerçekten istemeyi sevene,bilene" hedefim...

Şimdilik hoşçakalın,diğer yazıda görüşelim..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe