emzirmek her şartta güzel..

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Hakkında hayırlısı bebeğim:)

Şimdi ben sana desem ki istediklerin olacak,ama sen mutlu olamayacaksın hatta hep yarım  kalacaksın!

Yürü git dersin bana,dileğim olsun bak nasıl uçuyorum havalara..

İşin hakikati öyle değil ,ben anlatayım;

 sen ister salla üzerine  eğil,ister de ki,bu işler bana göre değil:)

Bak şimdi ey  insan evladı,yaradan verirken kafa tasınla  nefsin arasına o aklı,demiş ki iyi kullan bunu,

ben sana kader yazdım  ama şu "beyin" sayesinde seçeceksin gideceğin yolu.
tamam elbet nefsine yenik  düşeceksin,zaten doğruyu da bu yolla öğreneceksin,önce iradeni güçlendireceksin ama sakın paraya pula tapma,yanlış yollara girip,sonra bana el açma!!

Kullanmayı bilirsen aklın sana yardımcı,yol gösterici olur,yok kullanmazsan orada öyle dura dura paslanır ziyan olur..

Şimdi örneklendireyim ki yormadan  güzel beynini , anla ne demek istediğimi;

Misal zengin kocaya taktın,illa 5 karat olacak tek taşın,villanın önünde yatın,sırtın yere gelmez varsa saint tropez de yazlığın:)

Tam hedefe kitlendin,adam çirkin gudubet,için ısınmadı ama boşver sen cüzdandan haber et:)
unutma neydi dileğin? Zengin koca hedefin:) aşkmış o da ne? Bana haber verin o tren gelip geçtiğinde:)

Neyse ne,oldu da bitti maşallah,öp babanın elini yavrum keramet nikahta inşallah:)

Adam tamam zengin ama için ısınmadı bir türlü,olsun onunda kolayı var, tak çantayı giy kürkü,niyetin tamam yola devam:)
 fakat işte burada devreye giriyor baştan söylediğim kelam,
istediğin oldu ama mutlu olmadın çünkü cebin dolu altın bakır,fakat kalbin desen  tam takır...

parayla saadet olmuyor be gülüm sen istediğin kadar kendini kandır:))

Bak sana başka bir örnek daha,
şimdi senin tek derdin zayıflamak,bir deri bir kemik olsam,skinny giysem,cat-walk yapsam,diyorsun,sabah akşam yağlı ne bulsan yiyorsun,e oldu be annem?sen kendini kandırıyorsun:)
 fakat dua baki,bizim kız zayıflayacak! En büyük dileği:)
Diyetler,sporlar,arada  gelsin dönerler gitsin midye tavalar  derken,kocan seni terketti,rus  hatunla bavulu topladı gitti,borçlarıda sana devretti,üzüntüden sende kaldın bir kemik bir deri! Ee ne oldu şimdi?

İstediğin gibi zayıfsın,top modelden farksızsın ama boşver bunları kredi ara sen yana yana..

Uzun  lafın kısası,demem o ki,

Sen hayırlısını dile,çalış didin elbette ama olsunda olsun! diye yırtma kendini,
yazıktır annem heba etme boş şeylerle gençliğini:)) 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe