emzirmek her şartta güzel..

23 Temmuz 2014 Çarşamba

İftar sofram yetişti,yüzüm güldü:)



Geçen gün,ailece yapacağımız iftar yemeği için,bana düşen  görev alışverişin bir kısmını yapıp eve getirmekti ama ben işin kolayına kaçınca haliyle son dakikada internet üzerinden alışveriş yapmak durumunda kaldım çünkü zamanım azdı ve sipariş verirken açıkçası yetişeceğini de hiç sanmıyordum.


Banvitburada.com dan verdiğim sipariş tam 1.5 saat sonra buzlu çanta içinde kapımdaydı.bu kadar hızlı olabilecğeini hiç tahmin etmezken birde üstüne getiriliş şekli açıkçası oldukça hoşuma gitti.


 

Sonuçta iftar sofrası in annemin bana verdiği listede eksik olanları banvitburada.cım sayesinde tamamlayıp,iftar masasına eksiksiz oturmayı başardım:)



Ve kendime o gün için yazdığım not; ya kendi işini kendin yap ki tam olsun ya da  internetten  alışveriş işini geliştir ki kafan rahat olsun:)



Bu sırada,Banvit Dana Ciğer ve Nugget tavsiyemdir :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe