emzirmek her şartta güzel..

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Hasetine sağlık bebeğim:)

Şimdi sen diyorsun ki, ben hep çok iyi niyetliydim...

Aslında kimse kötü niyetle,fesat,haset doğmadı ki bebeğim...

Buna biz hayatın döngüsünde fosilleşme teorisi diyelim😂😂

Yani şunu anlatmak niyetim;

Sende iyisin,meleksin ama geçmişini bilyor musun karşındakinin?

Belki çok ezdiler yada hep yerdiler bilemezsin belki gazozuna ilaç kattı kötü niyetliler😂😂

Aslında hepimiz aynı geldi dünyaya,anadan üryan ,savunmasız bu iyi mi kötü hala adını koyamadığım hayata,sonra mı ne oldu?yollarımız ayrıldı...

Kimimiz iyi ellerde,el bebek gül bebek pamuklara sarıldık,kimimiz daha okul çağında acılarla tanıştık kimimiz ise herşeyden habersiz dünya bana güzel havasında takıldık...

Sonuçta kiminin kalbi zamanla karardı,beyni fesatlığa çalıştı,ruhunu haset pirelere sardı çünkü sende olan onda hiç olmadı!!!


Bahsettiğim ne para,ne pul.. Parayla Saadet olmuyor sayın okur😂😂

Bahsettiğim başka değerler,kaşıntısı olur bu tiplerin iyi bir eğitimin varsa eğer, ya da en ufak iyi yanın batar bunlara,"ben neden ocak ayında doğmadım,bende o burçtan olmalıydım" diye ağlayabilir mesela...

Ama işte bunlar hep zamanla gelişir,böylesi insan müsveddesini Freud görse bilinçaltı hakkında fikri değişir😂😂

Kolay yetişmiyor bu tip az gelişmiş beyni sarsıntılılar  ,bodrumu türkiye sınırı sanıp ötesine gidince kıskananlar,evlenemedim diye psikolog seanslarına başlayanlar,senin hiç değer vermediğin bir an,gün için ağlayanlar...

Zamanla oluyor bu işler,çok şam şeytanı müsveddesi gördü bu gözler ve gerek kalmadan çıkarmaya ipliği pazara,hepsi koydu kişiliğinin en bayat,küflenmiş tarafını ortaya...

Bu yüzden sen çok uğraşma anlayınca niyeti,uzak dur yaklaşma,ilahi adalet diye birşey var şu dünyada...

Bırak zaman görsün onun hesabını,ayağına dolaştırsın o kurnazın kurduğu tuzaklarını...







1 yorum:

  1. böylelerini fark edince bi adım geri atmakta fayda var :)
    kalemine sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe