emzirmek her şartta güzel..

29 Aralık 2013 Pazar

Ferrarisini satan bilge değilim ki,bu yeni yaşta da aydınlanamadım:))



Yine  bitti işte...1gün,bazen 1asır gibi geldi bana  bazen 1dakika gibi ama  işte yine bitti 1yıl..

Vay be,ben yılların böyle hızlı geçtiğini 25 ten sonra anladım (şuursuzum napıyım:)) ne çabuk bitiyor,nasıl geçiyor,tükeniyor,pul oluyor  günler,derken aylar bi bakıyorsun yine bitmiş işte.

Daha yeni yılın  heyecanı bitmeden,yeni rakamları telaffuz etmeye alışmadan  tak! Yeni yaşım geliyor arkadaş ya!!
Ben daha yeni yıla  alışamamışım,her sorana eski yılın tarihiyle konuşurken,tazyikli  suyu suratıma tutmuşlar gibi ayıyorum 04 Ocak sabahı yeni yaşımla!!!

Dur bismillah,bir kendime geleyim yeni yıla alışayım derken "iyi ki doğdun"diyorlar bana! Tamam iyi ki doğmuşum da burada bıraksak mevzuyu, sonrası "kaç oldun sen şimdi?" "Yok canıımm yaşlanmıyorsun yaş alıyorsun" şeklinde teselliler vee  altın vuruş geliyor "aaayyy hiç göstermiyorsun,taş çatlasa 28!" (Yazar ,burada yaş alsada yaşlanmadığını ima etmeye çalışıyor:))

Bu yeni yıla girer girmez yaş aşma mevzusunu  pek sevmesemde yapacak bir şey yok malum:) yine de memnunum yaşımdan,yaş almaktan,büyümekten ya da nasıl adlandırılıyorsa artık.

34 oluyorum,hayatın şifresini çözemedim henüz,yalnız şu var ki,2008 den 2012 ye kadar yaşadığım  benim için dönüm noktası olarak adlandırılabilecek olaylardan mütevellit çok saha sakinim,çok daha yorgun ama bir o kadar  düşünerek hareket eden bir fani haline geldim:) daha az hoyrat oldum sevdiklerime,sabırlı olmak bu mu?  bilmem ama beklemeyi öğrendim,vakti gelince gösteriyorum pabucumun tabanını görmek için can atıp,canımı sıkanlara...

Üzülmek,sinirlenmek,gülmek,aşk meşk,ağlamak,dertlenmek,düşmek,koşmak,yorulmak hepsi bu filmde gell vatandaşşş gelll şeklinde hayatım:)
Hiç değişmedi "yaş almak"değiştirmedi bendeki aksiyon dolu filmi, ama eskisine nazaran daha az önemsiyorum kısa vadeli sıkıntıları,daha az insanı seviyorum,eskisi gibi inanmıyorum herkese ve daha acımasız olabiliyorum hakedene.

Artık sonda söylemem gerekeni başta söylemiyorum galiba ama  hala her işimi bir an önce halledip,çayımı alıp oturmak istiyorum:),yoruluyorum bu tez canlı halimden ama vazgeçemiyorum yada nasıl ağırkanlı olunacağını bilmiyorum.

Hala garibime giden insan türleri var, "yaş aldım"ama hala onlara gülmekten kendimi alamıyorum ve neyin kafasını yaşıyorlar anlayamıyorum.

Her sene doğumgününde listelere yapan biri olmadım hiç,bu sene daha az yiyeceğim,diyet yapacağım,spor yapacağım,daha çok sinemaya gidip daha az evde oturacağım vs... Gibi listelerim olmadı hiç bir zaman.. Ne bekarken ne sonrasında.. Organize olmayı sevdim ama çok erken öğrendim,ben planlar yaparken yukardakinin bana güldüğünü...


Hayat,bana fazlasıyla verdi istediklerimi, ve dahi,aklımdan bile geçmeyenlere sahibim şimdi.bazen yorgunluktan söylensemde,günde 5 vakit bilmem kaç rekat şükretmeyi unutmuyorum Yaradana..


Dileklerim var sadece,çocuklarım için,kendim için,umutlarım var..hiç biri plan değil,proje değil hiç biri bu seneye özel değil..

Ben ferrarisini satan bilge değilim,aydınlanmadım,ermedim,şifreleri çözemedim,çözen varsa bana haber etsin:))

Doğumgünüm kutlu olsun, yine bol bol kahkaha atayım diliyorum.

Sizinde şimdiden,bu yıl içindeki doğumgününüz kutlu olsun,bol kahkaha atın,hep mutlu haberlerle uyanın,yaş alın da yaşlanmayın inşallahhh:))


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe