emzirmek her şartta güzel..

18 Aralık 2013 Çarşamba

Farkındayız bebeğim,susuyorsak edebimizden:))



Nedir bu insanların kendini anlatma halleri ,kendini pazarlama dertleri anlamadım gitti, 'ben aslında'diye başladığı zaman bir fani cümleye kaçasım uzaklaşasım sığınaklara saklanasım geliyor.

herkes kendini övüyor,kendinden  bahsediyor,kendini anlatıyor. 'ben çok merhametliyimdir aslında' diye başlayan konu daha bitmeden 'bide çok sabırlıyımdır esasında' diyerek eziyete devam ederken başlıyor bu sefer geçmişinden örneklendirmeye sabır ve merhametini.

Buda yetmezmiş gibi bir diğer fani  dayanamıyor ve hemen atağa geçiyor,"BEN DE" başlıyor cümleye 'çok mütevaziyimdir' misal oscar aldım ama böbürlenmedim demesini beklerken çıka çıka pazara gittiğini veriyor örnek sen örnek  değil ördeksin ördek :)) 

 çok seviyor bu fani milleti kendini anlatmayı ,olur olmaz örneklerle kendini ballandırmayı,merakım şundan kaynaklı; bu kendini övmeler spontone mı gelişiyor yoksa önce ayna karşısında mı çalışılıyor??

Kime dir? şovlar nedendir kendini övmeler anlayamıyorum  ama bu konuşmaların sonu nereye varıcak acep diye  dinlemekten de kendimi alamıyorum.

Misal  öğle yemeğinde bir arkadaşınızla buluşmuşsunuz ,maksat 2 lafın belini kırmak yemeği lafla tatlandırmakmış ama iş dönmüş dolaşmış yine kendini anlatmaya bağlanmış 'ben aslında sır tutabilirm ama' demiş karşınızdaki sonra da dökmüş ortak tanışınız ayşeninin mahkemede biten evliliğinin iç işlerini,o da yetmemiş ayşe soluğu psikyatr da almış, geçirmediği ne ağlama nöbeti ne sinir krizi kalmış,vah vah ayşe ye de asıl bunu anlatanın hani sır tutan halleri (?) bırak Allah aşkına yeme beni :) 


Bayılıyoruz kendimizi anlatmaya en afillisinden, lafları kırdıra kırdıra. Al işte bi tane daha'yaratıcı bi yapım vardır' deyince biri karşımda sordum resim ya da şiirmi var kalıcı yapıtların arasında ?? yok yok yanlıış anlamışım kızcağız senenin moda renklerini  kombinlemiş bundan mütevellit kendini yaratıcı adletmiş.

Hay  şu dilim kopaydı anacım bende kabahat seni fazla "derin"sandım: ) halbuki bıraksak bu işleri , Anlatmasak kendimizi cemiyete gerek var mı çevremize ettiğimiz bu eziyete?

bırak karşındaki seni çözmekle uğraşsın ,sen adam ol ,efendi ol da millet seni başkalarını öve öve anlatsın.


 Ne güzel  söylemiş büyüklerimiz 'ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz' pire için yorgan ,böyle insanlar için şurdan şuraya adım atılmazzz:))

3 yorum:

  1. Ah nasıl da önemli bir koya parmak değil kafa basmışssın. Şikayetim var bu fanilerden hocam...

    YanıtlaSil
  2. Sorma sayın yazarım benimde,bazen dinleyip içten içe gülmek iyide şu ara git tedavi ol diyesim var kimilerine:)

    YanıtlaSil
  3. :))) Allah da seni güldürsün Saadet'çim:) Süper tatlı yazmışsın...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe