emzirmek her şartta güzel..

5 Ağustos 2014 Salı

Sabret..

İstedin,çalıştın,sabretmeye gelince çuvalladın...

Bak şimdi bir test yapalım,içimizden 100 e kadar aynı ritimde sayalım..hazır mısın?

Ne oldu biliyor musun?20 den sonra ben dayanamadın hızlandım..haydi sado,çabuk say,ocakta çocukların yemeği var! Dedim ve kaybettim...

Demem o ki,bir işe başlarken sabretmeyi bilmezsen,benim gibi yan yatar çamura batar,20 den sonra öyle bir saymaya başlarsın ki mevsim meyvem o iş sarpa sarar... 

Sabretmek cidden bir meziyet,zaten bünyesinde bu meziyeti barındıran köşesine çekilsin bir zahmet,ben hedefim "benim gibi olanları" "sabretmeye!" azmettirmek!

Şimdi sevgili okur,mevsim bahar olunca,isteyip çalışınca her şey öyle kolay olmuyor taban yere tez vurunca..sabretmek zor kabul ediyorum hele ki çok çalışmışsan o hayalin uğruna,ama dur bi sakin ol bir dakika...

Çalıştın ,olmadı sandın,"yok bende o ışık" diye ağladın,köşe minderi miyim diye sızlandın,kime yoğurtlu şakşukam senin bu isyanın?

yazılarımı okudun,gazı aldın fakat ilk sinyalizasyon hatasında kırmızıya mı takıldın?

Hedefim eğitim sistemindeki tabuları yıkmaksa,ezberci mantığı  yok edip,sen başarana kadar "haydi kalk" ı kafana kakmaksa,ben bu işi yaparım arkadaş benim adım sadoysa😂 

Sabreceksin,eğer sen çok istediysen,uğruna emek verdiysen,emin ol alacaksın mahsulünü,terini toprağa ektiysen,rahat olsun gönlün varacaksın hedefe sabretmeyide becerebilirsen..

Aç  kitap oku,bastırmak için yüreğindeki kaygıyı, yat uyu ve hatta koy demliği ocağa, daha neler yapabilirsin yor kafanı ilme,ama hedef aynı kilitlen annem başarıya...

Şimdi bu söylediklerim bir kulağından girip çıkmasın öbüründen,dinle sen sadoyu,feyzde mi alamadın 1000 yıllık deyişlerden,ektiğini biçeceksin elbet zarar gelmez  biraz beklemekten,sen yeter ki iste gönülden,yaradan geri çevirmez etmez hiç bir kulunu verdiği emeğinden..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe