emzirmek her şartta güzel..

9 Ağustos 2014 Cumartesi

Üst üste gelir sıkıntılar



Üst üste gelir şanssızlıklar,rengini açtırayım derken saçın yanar,telefonda konuşma uzayınca ocaktaki çorba taşar,yaz günü çocuğunu ateş basar,yeni aldığın pantalon basenden kasar,suçlusu hep o mangallar😂😂😂 

Biliyorum çok sıkıntılısın bu aralar,istediğin olmadı,hayaller zaten hep yalandı,hayat vasat denilecek kadar sıradandı ve seni asıl yıkan bunu,net olarak  idrak ettiğin an'dı..

Beklediğin iş olmadı,tatile gittin sayfiye yerini sel bastı,onca para verip aldığın krem cildinde alerji yaptı ve süpriz,o dost diye dayandığın dağlara karlar yağdı..


Şimdi birşey deneyelim haydi gel birlikte,arka arkaya gelen tüm aksilikleri gözünü seveyim beni kırma,listele..

Yazdıysan oku bakalım yüksek sesle,şimdi bir iç sesini dinle,hangisi çaresiz sence? Ölümden başka herşeye çare var,çoktur alternatif yollar..

Benim dillendiremediğim,senin şu an sıkıntılardan göremediğin öyle acılar var ki şu hayatta,işte asıl onları düşündükçe fonda çalsın batsın bu dünya..

Neyse şimdi dönersek tekrar sana,yapma gülüm yapma,bunlar dert değil inan bana..

Bu aksilikler üst üste dolunaydan mı başına geldi retrodan mı bilmem ama esas olan hepsini sen çağırdın hayatını tam ortasına..

Direnseydin ilk sıkıntıda hemen yatmasaydın çamura,zor mu geldi,hepimiz el bebek büyüdük bebeğim uzatma boşuna...

Şimdi biraz dinlen,nefes al,rahatla,geçecek diye telkin et dimağına,kovala tüm sıkıntıları hayatından az kaldı çıkacaksın  en yukarıya...

Bakış açını değiştireceksin ilk önce,boşuna mı anlattım iste-çalış-sabret-kazan diye.Ne istersen o gelecek hayatıba dedim,dedim de senin melankoliye bağlayıp,tam bir drama kraliçesi gibi davranacağını bilemedim.. Ne kadar iyi düşünürsen o kadar iyi,birde bunu dene,ne kaybedersin hemşire?😂

Hayal et,zarar gelmez bundan,iyi hissettirir hatta çıkarır seni bunalımdan,nefes alabiliyorsan her gününe şükret,unutma bu sıkıntıların hepsi tek tek geçecek,sado demişti dersin,kaderin sana bir gün mutlaka bayram ettirecek:)

Neticede,amacın sefa sürmek mi,bağcıyı dövmek mi?ona karar verelim önce...yani dayak yiyip kaderden,ağlayacak mısın tasadan dertten yoksa gülecek misin dimdik duruo ufak aksiliklere eğilmeden?

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe