emzirmek her şartta güzel..

12 Ağustos 2014 Salı

2 çocukla 3. Tatil:)



Daha önce " ben ettim siz etmeyin" postunda ada 22 aylık aras ise 4 aylıkken karayolu ile fethiye tatilimizi anlatmış ve "aman ha bu kadar küçük iki çocukla en azından yanınızda bir kişi (anne,yardımcı vs.) daha olmadan tatile çıkmayın" demiştim.Hala aynı şeyi savunuyorum.

Geçen sene ada 2.5 yaşını 2 ay geçmiş aras ise 14 aylıkken yaptığımız yardımcısız tatil,nispeten  daha kolaydı tabii.. Aras yürüyordu,ada daha söz dinleyen bir çocuk haline gelmişti.

                  



Zaten başta,yorgunluğu ve tatil yapamayacağını kabul ederek yola çıkınca bunlar bile insanı mutlu etmeye yetiyor.

Yemek sonrası uyuyan çocuklar ve yemek yiyebilen anne olmak bile " bu çocuklar büyüdü" dedirtiyordu insana:) ( ilk tatil nasıl travmatik ise benim için artık)

Gelelim bu seneye;çocuklarla yardımcısız 3. Tatil..

Bir kere kara yolculuğu çok daha kolay bir hal aldı,artık iki oto koltuğunun arasında pestilim çıkmış şekilde oturmuyorum. Sağolsun çocuklar ön koltukta ikamet etmeme izin veriyorlar.

Yolculukta,mola süremiz değilmez şekilde min. 2 saat olsa da mola sayımızı azaltarak süreyi kısaltabildik.

Daha öncede bahsettiğim,3 kere gittiğimiz  ve müdavimi olduğumuz Ilıca Otel de çocukla tatil oldukça kolay çünkü her yer çocuk her yer ana:)

Amma velakin büyüyen aras,hiç durmadan koşuyor!! Eskiden yemek sonrası uyku diyen çocuğum şimdi yemeği daha bitmeden,arkasına bile bakmadan kaçıyor..

Aras'ın genel yapısı bu zaten,ama tatilde işleri bir hayli zorlaştıran bir durum olduğu yerde durmak istememesi..

               


Geçen sene aras daha küçükken,en azından yemek yiyebiliyordum:))

Ada'da kardeşine eşlik edince genelde bizim masada yemekler ve bebek arabaları kalıyor biz koşuyoruz:)

Neyse ki mini clup sayesinde işler biraz kolaylaşıyor..

Büyümelerinin tatildeki en güzel yanı bence, birlikte havuzda,denizde,kumda birlikte oynamaları ve kimseye ihtiyaç duymadan kendi oyunlarını kurmaları...

Geçen sene kum yemeye çalışan aras ve "aras çok küçük" diye onunla oynamak istemeyen ada'yı düşünürsek,bu sene tatil bu anlamda çok keyifliydi çünkü cidden birlikte oyun oynadılar,kavga etmeden,itişip kakışmadan birlikte kumdan kale yapmaları,benim için büyük mutluluk:)


Pekiyi,bütün  gün koşturan,deniz,havuz ve güneşin yormuş olması gereken çocuklar nasıl bu kadar enerjik olabiliyor vallahi şaşıyorum:) 

Büyük  aile ile yapacağımız tatilde en azından denize daha rahat girebileceğimi ve daha çok uyuyabileceğimi umuyorum..

Yine yazarım.. Habersiz bırakmam..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe