emzirmek her şartta güzel..

5 Eylül 2014 Cuma

Deneyimli Anneler..




Malum iki bebekli evde bebek bezi,alt     değiştirme hiç bitmez ve asla bitmemesi, umutulmaması gerekenler listesinde ilk sıradadır..

Haliyle "Can Bebe" bebek bezi,alt değiştirme örtüsüyle zaten hayatımın ve çantamın olmazsa olmazlarından iken, sosyal medyayı yakından takip eden bir anne olarak "Deneyimli Anneler" aplikasyonunu  telefonuma indirmemle farklı bir anlam kazandı benim için..

Neler mi yapıyorum Deneyimli Anneler uygulamasıyla ? Herşey!


        
   

Aras'ın ve Ada'nın fotoğraflarını paylaşıp diğer annelerin beğenilerine göre puan topyalabilirim ve böylece "bebekbezim.com" dan alışveriş yapabilirim...


Aras'ın alt değiştirme saatlerini, Ada ve aras'ın "Gelişim Takibi" modülü ile yapabiliyorum..

     
                           
                         
      


Ayrıca Deneyimli Anneler ' e sorular sorup cevabını alabiliyorum, bunun yanında bende bildiğim kadarıyla sorulan sorulara cevap verebiliyorum...


Aplikasyonu  "Deneyimli Anneler" olarak aratıp,telefon,bilgisayar veya ipad'e indirerek kolaylıkla kullanmaya başlayabilirsiniz.. Kullanımı çok kolay ve pratik,asla karışık değil..

Neticede anneler için hep kullanımı çok keyifli ve kolay bu sosyal platformda bulunmaktan keyif aldım ve hepinize tavsiye ediyorum..


Aşağıdaki linkten rahatlıkla bu uygulamayı indirebilirsiniz..

http://goo.gl/2KlxBj

Sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe