emzirmek her şartta güzel..

10 Eylül 2014 Çarşamba

0-6 yaş okul öncesi eğitimin önemi..



Ve o büyük gün geldi çattı, ada anaokulu ile tanıştı:) 

Evet geçen sene kısa süreli anaokulu deneyimimizden sonra, bu sene umarım daha uzun vadeli ve istikrarlı bir yıl olacak bizim için.. 

Ada , geçen sene ciddi rahatsızlıklardan dolayı okula devam edemedi ama aklında, bazen anılarında hep okul ve okullu olmak vardı..

Bu sene başladık çok şükür... Bir kaç okul ile görüşmemizden sonra ada'nın daha oyun- eğitim karışık, büyük bahçeli, dostlardan referanslı bir okula gitmesine karar verdik ve işte okulumuzla böylece tanıştık..

Biz karar verdik, diyorum ama aslında ada karar verdi, okulu 2 kere gezmeye, incelemeye  gittik ve her defasında ada, orada kalmak istedi.. 


Ve büyük gün...  Pazartesi, oryantasyon dönemi ile başladık okula, bu okulun oryantasyon  dönemi pek alışılageldik biçimde değil - en azından benim çevremden duyduğum bu değildi- önce ada ve öğretmeni arasında bağ kurulması için Ada hergün 1 saat sadece öğretmeni ile vakit geçiriyor..

Birlikte oyun oynuyorlar, resim yapıyorlar ve bu bir hafta zarfında ,öğretmeni ile geçirdiği süre her gün 1 saat daha artıyor..

Ada'nın yeni hayatını, yani anaokulunu, daha sonra anlatacağım ama anaokulunun daha doğrusu 0-6 yaş okul öncesi eğitimi ile ilgili H.M Kliniği ' nden Uzm. Pedagog Nevin Ekşi'nin  verdiği bilgileri buradan da paylaşmak istedim..

http://katkisizsevgi.com/okul-oncesi-egitim-hakkinda-temel-bilgiler/ Ayrıca sizde www.katkısızsevgi.com  'dan "Çocuğum ve Ben" kategorisinden Okul Öncesi ile ilgili çok faydalı bilgilere uşalabilirsiniz.


Okul öncesi eğitimin faydaları saymakla bitmez gerçekten , özellikle çocuklarımın özgüvenli ve başkaları ile sağlıklı iletişim kurabilen, bireysel sosyal hayatları olan çocuklar olarak yetişmeleri, anaokulunda oyun ve motor gelişimini yeterince sağlamaları ,  böylece ileriki eğitim hayatlarına kolay adapte olmaları açısından iyi bir seçim yaptığımıza inanıyorum:)


Sonuna kadar mutlu devam etmesi dileğiyle....

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe