emzirmek her şartta güzel..

7 Ağustos 2014 Perşembe

Sabret vol.2

Ne oldu dostum?
Dünden bugüne sabrettin,değişen bir şey olmayınca kahrettin,üstüne birde içten içe bana mı sitem ettin?

Etme sen,beni dinle bayram şekerim;vakt-i zamanında ben birşeyi çok istedim,ne? diye sorma,hemen "balkon teyzesine" bağlama,o da benim özelim😂😂 

Neyse ,çalıştım didindim,yukarda Allah var çok dua ettim,olmayınca bir dönem bunalımcan gibi gezdim,isyan etmeye tövbe ama çok düşündüm,acaba ben mi beceriksizdim?

Yinede bünye rahatsız,evrenden isteme ve didinme  konusunda  son derece arsız,çalışmaya devam ettim,bak inanmassın çok kez tökezledim,ama şu satırları yazarken kendim bile şaşırıyorum,İSTEMEKTEN ASLA VAZGEÇMEDİM!

Gel zaman git zaman,arada aklıma takılıyor,yahu sado neden bu iş olmuyor?fakat hayat işte insan yeni heyecanlara yeni kaygılara ve hatta zamanın akışına yenik düşüyor..

Adı "sabretmek" iken bünyeye melodram yaşatan vicdansız,unutulup hafifleyince sızısı ,birden verir ödülünü ,şaşırtır faniyi tamda derken artık imkansız..

Ben başka koşturmacalara dalmışken ve üzerimdeki "bekleme yapma geç!" Psikolojisini hafifletmişken,birde baktım paket yapıp göndermiş ya istediğimi bana evren.... 

Demem o ki,beklerken tatava yapma ,az sakin ol birlikte ulaşacağız vuslata,istediğin sana gelecek sen sadece inan buna....

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe