emzirmek her şartta güzel..

27 Kasım 2013 Çarşamba

Miramar Spa da rahatlamak garantili:)


Malum evde 2bebe,2side hasta üstüne üstlük bende birden bire boğaz ağrısı çekmeye başlayınca eve kapanıp halime ağlayasım varken,arkadaşların "hadi"demesi üzerine kendimi "Miramar Spa"da buluverdim bir anda.emzirme dönemimden aklımda kalan koca-karı ilaçlarıyla ki bence bir sürü ilaçtan daha faydalı kendimi iyileştirmeye çalışırken bu hamam sefasının bana ilaç gibi geleceğini nereden bileyim:))

Kokoshannem meltem,nilsmum yeşim,legabebe gamze,doula esra ve süslü ikizlerin annesi duygu ile göztepede şahane bir spa merkezinde buluştuk.hamamından tutun,saunasına,cilt bakımından,vücut bakımına,vücut sıkışlatırıcı masajlardan,pilatese,anti-aging bakımlardan,saç,el&ayak bakımlarına kadar inanılmaz entegre bir spa merkezi,Miramar.

Sahipleri çok güleryüzlü ve işinin ehli,bu işin sadece mekan açmakla olmayacağını bilecek kadar bilinçli insanlar,tüm alanlarda eğitim almışlar ve Türkiye'de benim diyen pek çok merkezde olmayan techizata  sahipler. Bana enteresan gelen başka bir şeyde miramar'da masaj için her burca ayrı yağ uygulanması oldu misal,oğlak burcuyum ve içinde yasemin çiçeği,çilek vs.özleri bulunan bir yağ ile masaj yapılıyor ki inanın burcumun yağı olduğundan mıdır bilmem ama bayıldım kokulara:))


Sauna,buhar odası,cilt bakımı,hamam,kese,köpük masajı derken yenilenmiş ve iyileşmiş olarak çıktım diyebilirim miramardan:))

Eğer anne kendini iyi hissederse,çocuklarına daha faydalı olur demiştim daha önce miramar'dan sonra kendimi mutlu hissetiğim ve sık gidebilmeyi dilediğim kesin,bakalım ilerleyen günlerde bebelerden fırsat bulup tekrar soluğu miramar'da alabilecek miyim bilmem ama tüm annelere tavsiyemdir ilk fırsatta miramar'a uğrayın,rahatlayın:)) 

Bu sırada unutmadan belirteyim,kına geceleri efsaneymiş miramar'da:))hem gelin için hemde arkadaşları için bir nev-i düğüne hazırlık yaparken bir yandan da geleneksel gelin hamamı ritueli yaşatılıyormuş misafirlere:) 


. İletişim Bilgileri: Ethemefendi Cad., Merve-Sefa Sitesi, Sefa Blok Altı, No: 4/C, Erenköy, İstanbul Tel: (0216) 350 00 47 

Web Sitesi: www.miramaristanbul.com 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe