emzirmek her şartta güzel..

24 Kasım 2013 Pazar

Annem nefes almak bile bir lüks sana:))

Cennet ayaklarımıza serilmiş eyvallah fakat şu ahir ömrümde  hem anayım,hem uykumu aldım diyeni 2 elin  parmak sayısını bulmaz,onlarda şanslı azınlık,allah bozmasın kimsenin uykusunda gözüm yok da biraz bana ver allahımm verr:))

Şimdi dedim ki kendi  kendime bizim için neler lüks bir sıralasam bir baksam ya hayatımızda  yüzümüzü güldüren bu can parçaları nelere keser vuruyorlar,nelere izin veriyorlar:)) başlıyorum sıralamaya;

1) uyku (tabii ki)
2)banyo yapmak (benim  için geçen sene en büyük lükstü,şimdi değil çoook şükür)
3)çocuklar olmadan bir yere gitmek( biz tuvalete bile birlikte gidiyoruz:))
4)sıcak birşeyler içmek(çayımı hala soğuk içiyorum ve bu durum canıma tak etme noktasında arkadaş tek zevkim çay yahu)
5)sıcak yemek yemek (ben genelde çorbayı cacık soğukluğunda içiyorum da)
6)trafikte,çocukların yanına birini oturtmadan araba kullanmak ( araba kullanırken ada,anneaaa ayakkabılarımı  bağla diyor aras ise yere attığı topu ona geri vermemi istiyor,muhtemelen seyir halindeyken arkamdaki şoför kardeş benim acemi şoför olduğumu düşünüyordur zira dur kalk halinde ilerliyor bizim yolculuğumuz)
7)yüzmek (şimdi ne alaka demeyin çok içimde kaldı 3 senedir şöyle iki kulaç rahat atamadım ki ben)
8)arkadaşlara sohbet ( muhtemelen arkadaşınında bebesi vardır,otur-kalk oynarsınız birlikte onun bebesi dursa seninki durmaz)

                     
      
9)alışveriş(bir elimde aras,diğer elimde deneyeceğim ürün,adanın peşinde koşarken,mağaza dışına çıktığım ve öten alarm yüzünden rezil olduğum günden beri tövbeliyim.)
10) vaktinde buluşmaya yetişmek(valla bu ciddi bir lüks,fakat 2 bebeyle kapı dışarı çıkmak zor evet de istanbul trafiğide,bu lüksü sekteye uğratıyor)
11)evin derli toplu düzenli durması (yorum bile yapamıyorum bu maddede)
12)önceden söz verdiğin bir yere gidebilmek (malum hastalıklar)
13)dizi seyretmek(heheyyytt dizi yerine çizgi film takip eder oldum ben)
14)elini kolunu sallayarak bi kol çantanla dışarı çıkmak
15)ve benden sonuncusu...cocuğun/cocukların hastaysa (şu anki halim)annem sana nefes alabilmen  bile lüks..

İşin esprisi tabiiki bunlar aman hasta olmasınlarda bebeler biz yine çayı soğuk içelim yeter:))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe