emzirmek her şartta güzel..

10 Mart 2014 Pazartesi

Morhipo ile #fikirdenklerdeniyor tanışması



Geçen ay,biz annelerin rehberi fikirdenk.com ' un   # fikirdenklerdeniyor projesi vasıtasıyla Morhipo ile tanıştım.

Ev-yaşam veya çocuk kategorisinden alışveriş yapıp izlenimlerimi,sitenin işlerliliğini ve deneyimlerimi  paylaşmak için hemen morhipo' nun sitesine girdim.

Başlangıçta görsel kalitesi ve akış hızı çok hoş olsa da site sürekli kapanıyordu bende çözümü Morhipo aplikasyonunu yüklemekte buldum!!

Bundan sonra işler kolaylaştı,ev-yaşam kategorisinden hızlıca ve rahatlıkla  ürünlerimi seçtim.

Akabinde mail yoluyla bilgilendirme süreci başladı.

Ürünler teker teker kargo yoluyla adresime ulaştı.

Her biri 1haftalık süreç içinde elime ulaştı.



Ancak beni memnun eden her ürün için mail yoluyla haberdar edildim.

Bir kaç kere müşteri ilişkileri servisi tarafından aranarak gecikme  için özür dilendi ve bence bu samimiyet göstergesidir.Müşteri hizmetlerinin süreci iyi yönettiği kesin.

Sonuç olarak ürünlerim tamamlandığına göre size tavsiyem ;

morhipo'dan alışveriş yapacaksanız, aplikasyonu indirdikten sonra alışveriş çok kolay,erişim hızlı ve sipariş sonrası bilgilendirme hiç aksamıyor.

Bunun yanında gecikme çok ciddi bir süreç olmadığı ve her defasında bilgilendirildiğim ve müşteri olarak benimle ilgilenildiğini bildiğim için bence biraz hoşgörülü olmakta fayda var!




0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe