emzirmek her şartta güzel..

17 Mart 2014 Pazartesi

Çocuğumla nasıl oynamalıyım?çocuğuyla kaliteli zaman geçirmek isteyen tüm annelere..


Hepimiz çocuklarımızla "kaliteli zaman"geçirmek  hevesindeyiz,çünkü bilinçli ebeveynleriz ve  kaliteli zaman denen,çocuğumuzla  geçen sağlıklı ve mutlu zaman diliminin onların gelişimi ve geleceği için ne kadar önemli olduğunun farkındayız.


Pekiyi, kaliteli zaman deyince sizin aklınıza ne geliyor? Benim ilk aklıma gelen oyun oynamak...


Ama doğru oyun nedir? Oyuncak hangisidir? Anlam Düşünce Davranış Değişim ve Eğitim Merkezi çocuklarımızla nasıl doğru oyunlar oynayabileceğimizi,nasıl kaliteli zaman geçirebileceğimizi anlatan gerçekten çok faydalı olacağınainandığım bir eğitim paketi hazırladı..


İki oturumdan oluşan eğitime ben mutlaka katılacağım,stüm annelere de tavsiyemdir:)







0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe