emzirmek her şartta güzel..

8 Haziran 2014 Pazar

Pozitif enerjisine hayran olduğum güzel anne; PINAR ALTUĞ ile keyifli sohbet...



Karşımda çok güzel bir kadın var.. Güzel hani sadece benim açımdan değil,  tescilli güzellerden...Birde tanıştığımızdaki naif tarzı ve sesine yansıyan pozitif enerjisi de eklenince bu özelliklere daha da bir hayran oldum bu güzel kadına...


1994 Miss Turkey 1. Güzeli,başarılı oyuncu ve sunucu,"byPınarAltug" markasının yaratıcısı,çocuğuyla  kaliteli vakit geçiren bilinçli annelerden..



PINAR ALTUĞ' u zaten hepimiz tanıyor ve takip ediyoruz ancak birde onun keyifli sohbeti ile hakkında merak ettiklerimizi öğrenmek isterseniz değil mi?


 O zaman buyrun...



-Anne olduktan sonra hayatında çok şey değişmiştir eminim, ama en çok şunu yapmayı özledim veya "artık şunları kızımla yapıyorum" dediğin neler var?

- Eskiden evden sabah çıkardım,bütün işlerimi halletiğimde saatin kaç olduğu hiç umurumda olmazdı çünkü eve dönmemi gerektiren bir aciliyetim yoktu.

Canım oradan,nereye devam etmek isterse oraya giderdim, ancak şimdi kızımın okul çıkışı saati yaklaştığında bende "çanlar" çalmaya başlıyor:))

Yine de iyi ki var,iyi ki anne olmuşum :))






- Bakımlı ve başarılı oluşun,aynı zamanda örnek anneliğin ile pek çok kadın sana hayran, zamanın yetmediği anlar vardır elbette ama kendin için ayırdığın vakitte en çok ne yapmaktan keyif alıyorsun?

- Kendime gerçek anlamda çok vakit ayırabildiğim söylenemez..

Daha doğrusu ayırabildiğim zamanlar,yapmam gerekenler ile geçtiği için ( kuaför,vs..) kendimi şımartacak zamanım olmuyor diyebilirim..

Eğer kaçamak zamanım varsa,arkadaşlarımla oturup,sohbet edip,kahve içmek veya masaja gitmek çok cazip:))

- Kuaförünün  kim olduğu çok soruluyor,belki buradan son kez cevap vermek istersin?

- Kuaförüm son 15 yıldır hiç değişmedi,artık çok yakın arkadaşım aynı zamanda,Tamer Değer Metrocity TRİO Kuaför..

- Zevkli bir giyim tarzın var,feminen ama aynı zamanda spor,favori mağazan hangisi?

-  Zara:))





- Cilt bakımın için uyguladığın özel bir kür var mı?

- Yıllardır ayda bir kere kendimi Ünzile hanımın ellerine teslim ederim..

  Cilt bakımımı aksatmamak önem verdiğim bir konudur ;))

- "byPınarAltug" ile ciddi bir başarı yakaladın,ürünlerin hem çok kaliteli hemde renk seçimleri şahane:)
Pekiyi, ilerisi için hayalin nedir? Showroom açmayı düşünür müsün?

- Şimdilik ofisimizde kişiye özel servis veriyoruz.

Ben biraz kontrolcüyüm,showroom veya mağaza açıldığında başında sürekli ben duramayacağım için beni endişelendiriyor bu konu açıkçası..


- Son olarak seni takip eden anneler için söylemek istediğin bir cümle var mı?

- ÇOCUKLARIMIZIN HER ANININ KIYMETİNİ BİLELİM ÇÜNKÜ ZAMAN ÇOK ÇABUK GEÇİYOR...



Bu keyifli sohbet için ve bana zaman ayırdığı  için sevgili PINAR ALTUĞ' a ve tanışmamıza vesile olan canım dostum sevgili BİLGE EREN' e çok teşekkür ederim...

Son olarak,umarım sevgili Pınar fikrini değiştirir ve bir an önce severek kullandığım "byPınarAltug" ürünlerinin sürekli sergilendiği mağazasına kavuşuruz diyorum:))




Sevgiler...







0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe