emzirmek her şartta güzel..

10 Şubat 2014 Pazartesi

Yine başa döndük!! Yardımcı aranıyor:)

Zor arkadaş! 2 bebekle evde tek başına zor:) bildiğin survivor;)

Tek çocukluyken eve düzenli temziliğe gelen bir bayan vardı,çok hatırlayamamakla birlikte bu kadar zor değildi  sanki,gerçi ada her iki ailede de ilk torun olduğu için bir kucaktan öbürüne gezdiği için o zaman daha kolaydı sanki.

Fakat son 2 haftadır 2 bebeyle inat ettim allah rızası için anama gitmeden evde survivor hayatı yaşamaya:) hayır neden bilmiyorum bu inat ama yapabilirim  gibi geldi:) yaptım da geçrekten fakat belim büküldü saçım süpürge ellerim diken  oldu sayın okur:))


Evde yatılı yardımcı istemiyorum diye bangır bangır bağırdığımdan söylediğimi geri alamadım yine gündüzlü yardımcı aradım ve fakattt??




Arkadaş evde iki çocuğun yaşını öğrenen teşekkür edip telefonu kapatıyor!!

Gelip görüşen,tamam  olur,diyen ertesi gün gelmiyor!!

Benim beğenmediklerimde telefon üstüne telefon ne olur geleyim başlayayım diye yalvarıyor!!

Daha öncede yazmıştım yardımcı dediğin ateşten bir kor,ne çektiğim gel bana sor diye:))

Aradığım şu;

Temizlik yapacak,ben dışarı çıkacağım zaman çocuklarla birlikte annemin yanında( gözetiminde) bebelerle ilgilenecek,oyun oynayacak bu kadar!ama tabii şöyle birşey var, benim kurallarımın dışına çıkılmasını,çocuklarım ve ev ile ilgili ben ne dersem o yapılsın istiyorum,hele çocuklar konusunda yardımcı asla söz sahibi olamaz bende o konuda fazlaca otoriterim,

Daha geçen gün biri başladı,abla ben hiç alıngan değilimdir,dedi,tamam hadi başla dedim;

Sabah çocuğun balonunu ağzına sokunca 'aman sakın onu aras'ın eline verme,ağzına sokar'.dedim diye " ben pis değiliimm!" Hüngürdüsüyle evi terketti:))

Bu arada evde zaruri işleri yapabiliyorum yemek,ortalık toplama gibi ama atarlı aras varken evi topla istediğin kadar,adam koltuk tepelerinde dolaşıyor,eline verdiğin her ne varsa ufalayıp yere atıyor üstüne bir de" anne baaakkk" diye gülerek bana gösteriyor!!!

Babannemim,kızım evinde öğret ki dışarda yapmasın,dediği şeyler bunlar oluyor heralde:)) ay nerde babannemm nerdeee:))

Velhasıl-ı kelam ilanla yardımcı aramaya kadar vardırdım işi,allah sonumu hayır etsin ne diyeyim:))

Not:yardımcımızın olmadığı 2 haftada 2 kilo almış olmamda bir enteresan tabii:))

1 yorum:

  1. ayy öyle deme yaa benim de 2. geliyor bak korktum şimdi :)) bu arada stres sende kilo yapıyor demek ki :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe