emzirmek her şartta güzel..

22 Ekim 2013 Salı

Annelerin rehberi;fikirdenk:)

Twittera ilk üye olduğumda 2009 yılıydı.dutluktu o zaman oralar:) ünlüler ne yaptıklarını,ne yediklerini yazıyorlardı ve bende sıkıldım bir süre sonra bıraktım hesabı öyle kendi haline,tabii benim gözden kaçırdığım  anneler grubu varmış ama belki o zöan bun farketmeme anne olmadığımdandır,algıda seçicilik olayı tamamen.

Neyse gel zaman git zaman,anne olupda emzirme döneminde  telefonumu kurcalamaya başlayınca,bir baktım ohooo twitterda süper bir grup var,annelerden oluşan,sohbet konu malum,senin bebe ne yedi,benim ki bugün uyumadı,sütümü şu arttırırdı derken yeni bir anne için bulunmaz hazine,hem çok yeni arkadaşlar edindim hemde gerçekten halden anlayan,hasta oldu dediğimde hızır gibi çözümler üreten,tavsiyede bulunan anneler grubu:)

Çok sevdim bütün anneleri,dertleştik,güldük,birbirimizle dalga geçtik,bana antidepresan etkisi yaptılar diyebilirm en zor zamanlarımda,ben bebelerden sebep kendime gelemezken beni motive ettiler,hadi bu da geçicek dediler hem vallahi hem billahi o halde yüzümü güldürdüler.koca kişisi çok darlanıp onun deyimiyle dırdır benim deyimimle imdaatt çektiğimde,elime tutuştururdu telefonu al twitterda iki lafla da rahatla diye o derece:))

O güzel annelerden biride Sena Baran,muhteşem bir enerji,inanılmaz bilinçli bir anne,her konuda danışırım senaya,biliyorsa konuyu bıkmadan usanmadan anlatır,yoksa çok fikri mutlaka bilen birini tanıyordur yönlendirir,insanı rahatlatır ferahlatır yani,dorikusun annesi:)

Sena bundan bir süre önce ortağı nam-ı diğer Slingmom irem ile birlikte FİKİRDENK adında anne-çocuk ve ürün platformu geliştirdi.maksat anneler ürünleri tanısın,memnun kaldıkları ürünleri yorumlasın böylece diğer annelere rehber olunsun.çok işime yarayan bir site bir anne olarak,insan kendine manavdan meyve alır gibi şampuan alıyorda misal,söz konusu çocuğu oldu mu araştırıyor da araştırıyor işte tam bu devrede www.fikirdenk.com devreye giriyor ve anneler için ürün kılavuzu oluyor.

Örnek vermek gerekirse,ada doğduğundan beri kulaktan dolma,satış görevlilerinin önerdiği çocuk markasının şampuan ve kremlerini kullanırdım,memnundum aslında adanında memnun olduğunu düşünüyordum,ada suyu çok sevdiği için sesini çıkarmıyordu ana birgün tesadüfi şekilde bu markanın adanın gözlerini yaktığını keşfettik,yana yana arayışa geçmiştim ki FİKİRDENK'ten gelen kargo ile denemekten ne çıkar dediğim,BİODERMA ABC DERM çocuk bakım serisiyle tanıştık,diyebilirm ki şampuanı bir harika!!


Adanın saçları kıvırcık ve uzun,normalde karışırdı banyo sonrası fakat bu şampuan sayesinde yumuşacık oldu ve en önemlisi-kendimde denedim önce- göz yakmıyor.serinin temizleme suyunu en çok arasta kullandım ve çok memnun kaldım,çünkü arasın cildi inanılmaz hassas ve tahriş olması çok kolay bir cilt,yani ufacık bir elle temas,soğuk hava,yada kaşıması direk çocuğun cildine kese atmışız gibi pütür pütür etmeye yetiyor.doktorumuz bize-eskiden kullandığım çoçuk bakım markasının-bir kremini önermişti ama işe yaramamıştı, abc derm temizleme su cidden işe yaradı,yumuşadı arasın cildi.

Ben alışkanlık insanıyım,obsesif fani diyorum kendime,alıştığıma taparım,illa neyse o olucak,kullandığım ürünleri değiştirmem için çok ciddi sebepler olmalı,işte bioderma abc derm i de tam böyle bir dönemde karşıma çıkardı fikirdenk,o markayı değiştirmem gerekiyor fakat ne almam gerek onu bilmiyordum şimdi vazegeçilmezim .ayrıca serinin çocuklar için olan güneş koruyucusu içinde bir dizi övgüm var yalnız sıkıldınız sanırsam diğerek yine fikirdenkle tanıştığım bir ürünü anlatayım,

Ada da bir kere  bile kavanoz mama,meyve püresi vs. kullanmadım,değil kullanmak bir kere denemedim,ada hiç muhallebi yemedi,fakat aras deyince akan sular durdu bizim mutfakta,beyefendiye yemek beğendirmek için Emine Beder değil şu yurtdışındaki  michelin yıldızlı restoran aşçısı olsam yine yaranamam,her şeyi denedim,aklınıza gelebilcek her çeşit yemeği,kavanoz mama,muhallebi bile.bir kere yiyordu  ben "evrekaa evrekaaa buldumm " diye tam sevinecekken  2. Sefer ağzına sürmüyordu,derken derken paşamızın ağzı açıldı,oruç bozuldu,meyve sularını içse de meyve püresi  yada meyveyi yemedi,halbuki çevremden de sık duyduğum,doktorunda söylediği meyvenin posasının bağırsaklar için çok faydalı olduğuydu, yine de çok üstünde  durmadım,onca ay hiç bir şey yememiş çocuğumun ağzı açılmış,kör topal yemek yemeye başlamış,meyve püresinin lafı olmaz o da eksik kalsın dedim.

Gel zaman git zaman,fikirdek denememiz için bizlere HİPP  Organik meyve püreleri gönderdi orijinal poşetinde,hani şu bizim zamanında sıkarak içinden ayıla bayıla çikolata yediğimiz tüplerden. Aras bayıldı!!bittii armutlu ve çilekli meyve pürelerine,hemde kendi başına tutup yemekde çok hoşuna gitti bence,adaya nasip olmadan aras bütün tüpler tüketti:))



www.fikirdenk.com da ürün tanıtımları,yorumları sadece bunlarla da bitmiyor,diyelim çocuğunuza doğum günü yapacaksınız,giriyorsunuz fikirdenk'in sitesine,tavsiye edilen fotoğrafçılar,parti süsleri,butik kurabiyeciler,pastacılar daha neler neler...buradan anlatmakla bitmez,benim gücüm yetmez,en inceayrıntısına kadar annelere her türlü konuda kılavuz bir site.

Fikir verenlerinde,bu siteyi akıl edenlerinde işi rast gitsin inşallahhh:)))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe