emzirmek her şartta güzel..

11 Nisan 2014 Cuma

Türkiye ŞEYDA COŞKUN'u yıllarca konuşur! ( bu başarı asla tesadüf değil)

Bu başarı ASLA tesadüf değil... 

Bahsettiğim kişi ,ŞEYDA COŞKUN...

Türkiye onu konuşuyor,diyet listeleri elden ele dolaşıyor,tüm kadınlar onun mucizesine inanıyor...

Zayıflattığı ünlüler her gün gazetelerde boy boy " başarı hikayesi" olarak arz-ı endam ediyorlar haliyle bunca zamandır kilolarından muzdarip  ünlüleri zayıflatan bu güzel kadın da merak ediliyor?( edildiği kadar var:))





Gülben Ergen,Gülşen,Hacı Sabancı,Büşra Pekin,Derya Şensoy ve daha bir sürü ünlü isim bulunuyor portföyünde...

Şeyda hakkında en bilinen ise,yürümekle aşındırdığı Bebek yolları:)) ve müthiş disiplini!

Bir kere aslında yaşam koçu Şeyda Coşkun ve tüm samimiyetimle ve tüm yüreğimle söylüyorum ki ben Şeyda'nın başarısının sadece insanları zayıflatmak olmadığına eminim,insanlar eğer  Şeyda ile çalışmak için sıradaysa bunun bir sebebi de müthiş bir pozitif enerji kaynağı kendisi!!! Yani bağımlı ediyor insanı kendine!!!



Direk kendinin söylediği ise şu; Herkes kendisini düşünür ancak sen eğer karşındakini düşünebiliyorsan ve empati yapabiliyorsan bir adım öne geçersin!!

Şeyda bunu yapıyor işte...

Listeleri,çalıştığı ünlüler,başarısı ile daha çok konuşulacağı kesin ama ben birde sizin için Şeyda ile röportaj yaptım:)


Bakın Şeyda bize neler öneriyor:))


- tüm Türkiye  sizi konuşuyor,sizin diyet listelerinizle zayıflıyor,bu listeleri ilk kendiniz deniyormuşsunuz doğru  mu?

-Şeyda Coşkun:Evet her zaman önce kendim denerim 😉çünkü ben günde 30 km ye yakın yürüyerek yapabiliyorsam kilo da oynuyorsa mutlaka herkes yapabilir dıye düşünüyorum ve de öyle oluyor. Ayrıca yapan kişinin duygusunu anlıyorum, ertesi gün ne yemek istıyebileceğinide.



- Yürümek  tek başına yeterli mi yoksa başka sporlar var mı önereceğiniz?

-Şeyda Coşkun:Kilo yuksekse önce uzun yürüyüş kiloyu verdikten sonra Plates gibi  uzun kas calıştıran  strech ağirlıklı egzersizler.özellikle kadınlar için:) 



- Tanıdığım  pek çok yeni anne doğum sonrası sizin diyetinizi uygulamak istiyor ama emziriyor olmayı etkileyip etkilemediğini merak ediyorlar?

-Şeyda Coşkun: Denemelerim sonucunda süt un oldukça arttırdığını gördüm ve hiç sıkıntı yasamadım ama cok hassas bır konu deneyip görmek lazım.

 Herkesın vücudu farklıdır. Net olan süt yapan besınler genelde Yesil yapraklı sebze, bol sıvı , ısırgan, papatya, rezene , anason gibi çaylar ,küçük balıklar , Demir eksigınden dolayı ciğer gibi proteınler .

-Kilit gıdalar: anans ve yumurta mı? Günde kaç litre su içilmeli ? 

-Şeyda Coşkun: Benim en kilit ikilim çünkü hem proteinin  babası yumurta hemde protein  hazmının bır numaralı ödem atıcısı ananas meyvaların anası !!

2,5-3 lıtre vücutta atabilme yuzdesıne göre idealdır.



-Siz  aslında yaşam koçusunuz ve birlikte çalıştığınız insanlara zayıflamaları,üzerlerinde bu yağ yükünden kurtulmaları için nasıl bir motivasyon metodu uyguluyorsunuz çok merak ediyorum?

-Şeyda Coşkun: Genelde hedefe odaklanma ve bıraz da onun ne kadar değerli olduğunu kendisine göstermeye calişiyorum . Çünkü bazen biz kadınlar başkalarını düsünmekten kendimizi unutuyoruz :((( ben onunla ruhuna dokunarak özenle ilgilenıyorum ve herseyden  hatta kendimden 
bile öncelikle durumda tutuyorum.


-Son olarak,sizi takip eden annelere motivasyon olması için söylemek istediğiniz birşey var mı?

-Şeyda Coşkun: Bu dünya nın en mükemmel duygusu annelere bahsedılmiş bunu asla kilo gibi egolarla bozmayın !! 

Yaşadığınız bu guzel duyguyu doyasıya hissedin bence en zorunu başardınız ....

En kolayına geldı sıra kiloyaaaaaa:))  buda yürümekle ve doğru seyleri beraber tuketmekle mümkün 💪 bebek arabasına koyun kuzuları fırlayın evinize yakın park , bahçe veya ormana!!! Hersey harika olucak zaten bahar geldi ...... 

Sevgiler 




Pekiyi Şeyda Coşkun bunların yanında ne öneriyor?

-Beyaz ekmek, abur cubur, makarna ve patates yok!!

- bol yürüyüş!!

- kişisel motivasyon !!

Not: Şeyda' yı bu kadar sevmemin ya da aslında bence bu kadar hakikatli olmasının bir sebebi de ailesine ve kız kardeşine olan bağlılığı!!! Ben başka türlü insanla anlaşamıyorum açıkçası:))














2 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı, motive edici :')
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. acaba ankaradaki emziren bir anneye nasıl yardımcı oluyor kendisi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe