emzirmek her şartta güzel..

25 Ocak 2014 Cumartesi

Şık,bakımlı,neşeli,asil anne = BİLGE EREN ☺



Güzel  bir kadın,cidden zevkli ışıl ışıl ,girdiği her ortamda dikkatleri üzerine çekmeyi başaran bir kadın,son derece aktif şekilde vakıf işleriyle meşgul(ERDODER vakıf üyesi),çocuğuyla çok ilgili bir anne,yaptığı her organizasyon birbirinden başarılı,dostluğu desen müptela eder kendine adamı...... Bu liste böyle uzar gider,çok uzun yıllardır dostum olduğu için ayrıdır bende hep yeri ama objektif baktığımda da her zaman şık,bakımlı,enerjik, harika  bir kadın görüyorum karşımda.



Bilgi üniversitesi reklam ve halkla ilişkiler mezunu,bir süre aile işi olan yayıncılıkta genel yayın yönetmenliği yaptıktan sonra muhterem  eniştemiz ile evlendi☺sonrasında bir dönem yine yayıncılığa devam etti ta ki güzeller güzeli meleğimiz naz'a hamile olduğunu öğrenene kadar....aslında ben anlatmaya kalkarsam çok uzun sürer diyerek sevgili  dostum Bilge EREN'e merak edilenleri sordum ,o benim için cevapladı;

Hadi buyrun keyifli sohbetimize☺

-bilgecim,anne olacağını ilk öğrendiğinde ne hissettin?
-cvp;küçücük bir kağıtta pozitif sonucuyla allak bullak oldum diyebilirim,evet istiyordum anne olmayı ama gerçekten bir bebeğin sorumluluğunu almaya hazır mıydım?çünkü ben henüz ruhen çocuktum😊tüm bu cevapsız sorularla 9 ay geçti ve ben 27 yaşında bebeğime kavuştum..




-anne olmak neyi değiştirdi hayatında?
-cvp: ameliyathanede naz'ı ilk kucağıma aldığımda tüm doğrular yanlışlar birbirine karıştı..o an büyüyorsun,hayatın amacı tamamen kucağında gözüne bakan,içini titreten o melek oluveriyor.beni değiştirdi diyebilirim,naz..artık daha olgunum,daha sabırlı,daha şefkatli,hatalara karşı daha sabırlıyım,bundan önce sadece Allah'a hesap veririm derken şimdi önce Allah'a sonra naz'a hesap veriyorum,bu saatten sonra tüm başarılarım yada başarısızlıklarım naz'ın hayatı için referans..bu yüzden çok daha dikkatliyim.

-lohusalık dönemin nasıl geçti?kaç kilo aldın?
-cvp: zordu tabii... Ben bile kendimi tanıyamıyordum,31(!) kilo almış biri olarak,cidden çok zordu..3 sene sürdü eski halime geri dönüşüm.kız çocuğu annesiyim ve biliyorum ki hayattaki idolüyüm,o yüzden dış görünümüme karşı çok özenliyim,çocuk annesinin aynadaki yansımasıdır bana göre,bu yüzden tabii ki 
 dikkat ediyorum kendime☺


-Cilt bakımı veya daha genel sorarsam bakımın için neler kullanıyorsun?nelere dikkat ediyorsun?
-cvp: cilt için DDF in ürünlerini kullanıyorum,tnik nemlendirici ve göz altı kremlerini ama özellikle cilt sabunu olarak NUMİS MED  kullanıyorum,her eczanede olan oldukça uygun bir ürün.makyaj malzemelerinde kaliteli ürünler kullanmaya özen gösteriyorum çünkü oldukça hassas bir cildim var.


Saç bakımımda,iki haftada bir kuaförümde profesyonel saç bakımı yaptırıyorum,bunun yanında evde yine kuaförümün önerdiği KERASTASE ve BONACURE  saç bakım ürünlerini kullanıyorum.

Gece makyajı için vazgeçilmezim senelerdir makyözüm Servet TURGUT(ig/@servetturgutmakeup) (aynı zamanda kalıcı makyajda harika) ,kuaförüm ise Ersan's Ulus(ig/ersansulus),yıllardır tanıdığım için çok iyi bir ekip olduk ve böyle iyi insanlarla çalıştığım için içim çok rahat herkese tavsiye edebiliyorum.


-peki moda?
-cvp:  her kadın gibi modayı yakından takip ediyorum ama moda riskli bir durum  yani her an modayı takip edeceğim derken komik duruma düşmek çok da zor değil.kendinizi ve vücudunuzu iyi tanımanız gerek.


Her kadının muhakkak bir fiziki kusuru vardır,bunu bilip kamufle etmek ise asıl marifettir☺bende bunu iyi yapabildiğimi düşünüyorum...

Kısaca modaya uygun ama bana uyumlu ürünleri tercih ediyorum.

Ayakkabı ve çanta tutkunuyum..Benim için hayatta hep detaylar çok önemlidir belki de o yüzden,ne giyersen giy,çanta ve ayakkabı o kombinibambaşka yerlere götürebilir..

-hangi markaları  tercih ediyorsun?
-cvp : belli başlı severek takip ettiğim markalar,zanotti,givenchy,isabel marant,celine,herve leger.. Ama tabii günlK ve gece ayıracak olursan bu liste uzar gider☺

Moda konusunda,danışmanım yok ama etrafımda zevkimi çok iyi bilen profesyonel insanlar var;
Beymen; @atillamutlu,@cengizak 
Harvey nichols ; @hnumut ,@gulnurgunes,@pınaray 





Örnek birkaç isim,devamlı iletişim içindeyiz ve gerçekten işlerini çok iyi yapan profesyonel insanlar.

Peki son olarak,naz tam bir ikonnaz:),çok zevkli seçimlerin var,ilerde bununla ilgili bir iş yapmayı düşünmez misin?

-naz çoğu zaman giyeceklerini kendi seçiyor ama evet çok seviyorum naz'a alışveriş yapmayı diyorum ya o benim aynadaki yansımam☺ ilerde evet düşünüyorum bakalım o da süpriz olsun☺



Hadi bakalım birazda gözlerimiz şenlensin☺☺

İ
İ








İ




İ






0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe