emzirmek her şartta güzel..

23 Ocak 2014 Perşembe

Ayşe nil'in efsane doğumgünü by MELEK İÇMELİ✌✌👍👍


Melek,instagramda keyifle takip ettiğim hoş biriyken,gittiğimiz ortak yerler ve tanıdıklar sayesinde biraraya geldiğim ve iyi ki de tanımışım dediğim biri haline geldi☺

Tam bir instagram fenomeni melek,blog neden yazmıyorsun dedim,öyle bir yeteneğim yok,ben görsel seviyorum dedi,fakat arkadaş melek'te bir göz var vallahi değme moda bloggerı olsa böyle  renk kombinlerini akıl edemez...

Bir de üstüne  o şirin kızı ayşe nil'le kıyafetlerini kombinlemez mi,tadından yenmez,seyrine doyulmaz fotoğraflar çıkıyor ortaya☺








İşte melek'le  röportajıım;

-melek,bu şahane kombinlere nasıl başladın?
Cvp; aslında ben amerikadaki bebek aksesuarları satan bir firmanın türkiye distribitörüyüm,ayşenil'in şapkaları her zaman çok beğenilirdi bir de  ben çizgili şeyleri çok seviyorum,bir iki çizgili kıyafette ayşe nil'e almıştım"hadi bugün kombin yapalım" derken bir baktım hep aynı giyinmeye başladık,bu da çok beğeni aldı,tabii anne kız bizde beğenilmekten çok hoşlanıyoruz☺





-fotoğrafları nerede kim çekiyor?
Cvp: fotoğrafları  çekmek için öyle özel mekan filan aramıyoruz,arkadaşım gizem özdemir çekiyor ama herşey spontone gelişiyor ,beraber dışarı çıktığımızda hoş bir manzara görüyoruz o anda çekiyoruz.

-peki ayşe nille kombinlerinizi özellikle mi hazırlıyorsun?
Cvp: bazen evet bazen denk geliyor ☺

-hangi markaları tercih ediyorsun?
Cvp: zara,mango,twist,ipekyol,topshop,h&m...bazende kendi terzime diktiriyorum mesela en son giydiğimiz cupcake li bluzlarımızı terzim dikti.


-ayşe nil'in doğumgünü kostümleri çok ilgi çekti?
Cvp; ayşe nil'in mavi olan tuvaletini usa 'den almıştım ve ona uygun bir tuvalette kendim için  diktirmek istedim fakat bir türlü istediğim kumaşı bulamadım tam vazgeçmiştim ki eminönünde minicik bir dükkanda buldum aradığım kumaşları,diğer 2 tuvalet ile birlikte hepsini evime çok yakın olan bir terzide diktirdim ve çok memnun kaldım😊






-doğumgünü konsepti neydi?
-cvp; ben bir vintage party istiyordum ama bahar renkleri bizim için olmazsa olmaz,yani rengarenk bir vintage party oldu 😊

-konsept ve süsleme için kimle çalıştın?
-cvp: atelier of wonders✌kesinlikle harikalar,bana tam istediğim doğumgünü konseptini yaşattılar diyebilirim.

-peki ben özel çekimleri gördüm ayşenil'in partisinden hemen önce,hoş aksesuarlarla?
-cvp; onların bir kısmını evde çektik,ayşenil'in elindeki "ayşenil"yazan ahşap aksesuar "pinokyonun hikayesi" ne ait,diğer aksesuarlarda da emekleri çok,inanılmaz yaratıcı ve her zaman herkese önerebileceğim bir marka.





-instagramda herkes saç rengini soruyor,saçların çok beğeniliyor melek,var mı özel bakım sırların?
-cvp; özellikle bir şey yapmıyorum,saç rengim çok beğeniliyor ama aslında sadece dip boya yaptırıyorum,saçlarıma kendim maşa yapar sonra fırçalarım böylece doğal bir görünüm oluyor.

-peki makyajda hangi ürünleri kullanıyorsun?
-cvp; bir sürü markayı denedikten sonra,göz kaleminde flor mar,farda ise naked'in ürünlerinde aradığımı buldum diyebilirim.

-instagramda çok seviliyorsun,seni takip edenlere karşı gayet kibarsın bence bu çok hoş..
Melek; beğenilmek tabii ki benimde çok hoşuma gidiyor,insanlara giyim konusunda fikir verebiliyorsam ne mutlu bana😊ama instagrama özel bir tavır değil benimki yani ben günlük hayatımda da kimseyi kıramam,yapım bu ☺️



-peki melek,şu bir gerçek,çoğu moda bloggerindan daha iyi bir göze sahipsin neden blog yazmıyorsun?
-cvp: yazmak bana göre değil ama görseli çok seviyorum.

-son olarak ilerde ne yapmak istiyorsun?
-cvp:aslında belli bir beklentim yok ama beğendiğim bir marka anne-kız ürünlerini kombinlememizi isterse neden olmasın?☺

Ve son olarak işte muthiş doğumgününün fotoğrafları;

Kurabiye: sweetatelier
Pasta.    : pastha
Hediye.   : banyo tuzu / atelierofwonders
Parti mekanı : five o'clock
Konsept; bahar renkleri ile vintage party







Not: melek aynen instagramda gördüğünüz gibi,sıcacık çok samimi ayrıca ortak tanıdıklardan aldığım bilgiye göre mutfakta da çok iyi bir ev kadını( özellikle elazığ yöresel yemeklerinde eline su döken olmamış şimdiye kadar:))

Birde en çok hoşuma giden ailesine ve kardeşlerine bağlılığı ( yazarın en hassas olduğu nokta ☺🙏)

Son olarak şunu anladım,meleği anlatmak bir röportajla bitmez bence devamı gelmeli ☺☺

www.happybabytr.com

2 yorum:

  1. resimler eşsiz hakikaten :)
    hayran kaldım özellikle anne-kız hallerine ...

    YanıtlaSil
  2. Melek hanım kaç yaşında acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Special design for Ada ve Aras ile Hayat by GeCe